curiouscat.blogg.se

Tips och inspiration till pyssel och handarbete!

Go pink!

Publicerad 2013-04-20 19:30:01 i Allmänt,

 
Såhär blev armbandet, jag är nöjd! Det känns kanske en aning flickigt men samtidigt är rosa en fin färg på våren. Jag använde mig av material från förpackningen jag visade för några dagar sedan. Det var även med beskrivning på några enkla varianter av knytningar, vilket passade mig ypperligt då jag är nybörjare. 
 
Det är väldigt bra med dessa armband, för man kan göra dem nästan var som helst. Enklast är det om man sätter fast änden någonstans, t.ex. med en tejpbit på bordet. Men jag har också knytit på bussen och då fäste jag det med en säkerhetsnål i jeansen, och det fungerade precis lika bra! 
 
 

Kommentarer

Postat av: Martina Wiklund

Publicerad 2013-04-29 09:29:22

Kul att du gör saker själv! Det blev jättefint! :)

Svar: Tack! Ja det är riktigt roligt med alla former av pyssel tycker jag :)
curiouscat.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag älskar katter, virkning, pyssel och fina saker.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela