curiouscat.blogg.se

Tips och inspiration till pyssel och handarbete!

Kuvert i tapet

Publicerad 2013-06-09 12:00:00 i Allmänt,

Jag gjorde även ett kuvert till dopkortet! Det är i en rosa tapet, med ett vitt band fastlimmat på. Idén fick jag från en pysseltidning från Expressen. Den kommer ut varannan månad tror jag, så då brukar jag försöka köpa den. Där stod det steg för steg hur man gjorde detta kuvert. Mycket enkelt vill jag lova. Däremot stod det att man skulle använda limpistol, något som inte fungerade för mig. Jag testade med limstift och då gick det plättlätt!
 
Och ja, nu blev det såndär snurr på bilderna. Så. Fruktansvärt. Irriterande. Tyvärr är jag inte mer teknisk än så här, och då får man väl räkna med detta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag älskar katter, virkning, pyssel och fina saker.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela