curiouscat.blogg.se

Tips och inspiration till pyssel och handarbete!

Candy

Publicerad 2013-05-18 10:52:00 i Virkat,

Såhär är alltså läget med hunden jag virkar. Att virka de olika delarna är roligt, att sedan sy ihop dem (och få det snyggt!), är inte lika kul, men även det behöver göras. Till denna använder jag mig av ett beigt garn i Candyserien, vilket är en aning idiotiskt eftersom det då kommer att gå åt flera nystan. Den här gången fick det bli så, för det var i den perfekta färgen.
 
Jag gillar dessa garner, eller snarare så gillar jag att köpa dem, för namnet stämmer verkligen, det är som att köpa godis!

Kommentarer

Postat av: Neta

Publicerad 2013-05-18 21:00:50

Väntar med spänning på det färdiga resultatet!

Svar: Jag också! :)
curiouscat.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag älskar katter, virkning, pyssel och fina saker.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela