curiouscat.blogg.se

Tips och inspiration till pyssel och handarbete!

Hemligheter

Publicerad 2013-07-05 09:26:38 i Allmänt, Virkat,

Jag har en del saker jag inte kan visa er på bloggen än, saker som ska bli presenter som jag helt enkelt vill hålla hemliga tills vidare, saker till kommande temavecka etc. Jag tänker ändå vara så snäll att jag låter er tjuvkika lite på vad jag håller på med!
Jag målar! Detta ska bli en överraskning till en släkting.
Jag har plockat fram den lilla burken med indianpärlor. Vad de används till får ni reda på om cirka två veckor.
Självklart virkar jag också! Jag har nästan alltid minst en virkning av något slag liggandes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag älskar katter, virkning, pyssel och fina saker.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela