curiouscat.blogg.se

Tips och inspiration till pyssel och handarbete!

Snåljåpen tipsar!

Publicerad 2013-04-16 17:49:45 i Allmänt,

Med tanke på föregående inlägg så kan jag inte låta bli att visa vad jag köpte för några dagar sedan. Jag har en tid varit sugen på att börja knyta armband, men har inte tyckt det varit värt de pengar det faktiskt kostar att köpa hem flera olika färgen på snören. Men en dag hittade jag denna, kanske inte alltför tilltalande förpackning, på en matvaruaffär. 
 
 
Det visade sig att det var rena rama skattgömman! Detta innehöll förpackningen:
 
 
Och priset? Endast tre guldpengar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag älskar katter, virkning, pyssel och fina saker.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela