curiouscat.blogg.se

Tips och inspiration till pyssel och handarbete!

Sommarkänslor

Publicerad 2013-05-24 09:30:00 i Allmänt,

Den här tavlan gjorde jag förra sommaren. Det är snäckor som jag plockat på en strand, som jag sedan klistrat på en canvasduk. Jag formade det till ett hjärta, men ska jag göra det någon mer gång kommer jag nog att arbeta med färgen på snäckorna och göra tavlan så att det bildas ett mönster genom färgerna istället.
 
Tycker att det är ett bra sätt att spara sommarminnen på också, så det går ju att plocka fram de snäckor man kanske samlat som barn och göra något fint av.

Kommentarer

Postat av: Josefina Isabelle - Artblog

Publicerad 2013-05-24 21:39:40

Men åh va fint, mysigt att ha på väggen ju!
Kolla gärna in på min nyuppstartade konstblogg för att få mer inspiration :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag älskar katter, virkning, pyssel och fina saker.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela